tirsdag 17. februar 2009

Stafett

Jeg kjørte stafett med wilma på søndag og fikk beste ettapetid på 12:11.
Jeg Nora og marion hadde et lag og kom på 7.plass.
Jeg og wilma gikk ganske bra UTEN PUDDLER da går det bra.
Det var ganske kaldt og kjøre så vi hadde en glaider vi ikke har brukt så ofte,
vi holdte på og ta en som hadde glidd skikkelig dårlig.
Pulken veltet en gang men den gikk opp igjen med en gang.

Wilma kjørte tilsammen 15 km. fordi pappa kjørte også 10 km. så det ble mye for wilma
men henne løper, men pappa kjørte andre etappe med sondre og hadde ingen 3. mann da.

0 kommentarer:

About Me

Hei, jeg heter Emil og er en aktiv hundekjører i Norsk Trekkhundklubb.Jeg er 12 år er født i 1996.Jeg har en hund som heter Minos han er 3 år. Også har jeg en til som jeg låner av Dag Lindland som heter Wilma. Pappa kjører mest med Wilma. Jeg pleier også og være med på jakt med pappa . Jeg liker og gå på turer i skogen med hundene og gå på ski.